Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 8 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

PN-EN ISO 9001-2015

 
Brak opisu obrazka
 
Burmistrz Stronia Śląskiego podjął decyzję o wdrożeniu systemu zarządzania jakością w/g normy PN – EN ISO 9001-2001 w Urzędzie Miejskim w Stroniu Śląskim.

Norma ISO to coraz powszechniej stosowane na całym świecie znakomite narzędzie do usprawnienia zarządzania w danej jednostce w oparciu o sprawdzone w praktyce i uznane międzynarodowo zasady.

Rozważnie i skutecznie wdrożony system zarządzania jakością daje konkretne efekty. Powoduje, że system zarządzania jest uściślony, kompletny, realizowany w warunkach nadzorowanych, konsekwentny i w sposób ciągły doskonały.

Zarządzanie przez jakość to proces budowany głównie dla potrzeb wewnętrznych organizacji, jednakże efekty wdrożenia tego systemu są kierowane na zaspokojenie potrzeb Klienta.

„Myślę, że wdrożenie tego systemu w naszym Urzędzie daje pewność, iż będzie on działał w sposób efektywny i profesjonalny oraz że będzie posiadał wysoki standard obsługi Klientów” – dodaje Zbigniew Łopusiewicz Burmistrz Stronia Śląskiego.

 

„Jakość nie jest dziełem przypadku,
zawsze jest wynikiem wysiłku człowieka”
John Ruskin
  
 

ZAPOZNAJ SIĘ Z POLITYKĄ JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO
W STRONIU ŚLĄSKIM

PDFPolityka jakości UM.pdf

(pdf 624 KB)
KSIĘGA JAKOŚCI DOSTĘPNA JEST W URZĘDZIE MIEJSKIM
W STRONIU ŚLĄSKIM U PEŁNOMOCNIKA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (POK. NR 25)
 

 

Wersja XML